В това видео, една от водещите IT компании на световно ниво, споделят тяхната визия за промяна в управлението с цел оптимизация на всички нива.
Необходима е само една малка идея, за да се възпламени революция, която да промени цялата организация, нейните хора, индустрията и света на бизнеса. Родена през 2005 г., философията на „Служителите първи, клиентите втори“ – Employees First, Clients Second (EFCS) преобърна с главата надолу основните принципи на управление и промени начина на правене на бизнес в HCL Technologies. И така, какво прави тази философия толкова уникална? Просто е. Докато бизнесите по цял свят се фокусират върху „какво от стратегията“ EFCS смени фокуса си върху „как стратегията“ да управлява трансформацията. За HCL това означавало поставяне на светлината на прожекторите върху служителите – катализаторите на промяната. Тази стратегия превърна HCL Technologies в една от най-бързо развиващите се технологични компании в света.
Съгласни ли сте с този подход?
https://www.youtube.com/watch?v=HmV9dmG1XdY