Световни лектори на топ ниво с много практически опит в областта на съвременното лидерство и управление на хора ще бъдат в България в края на ноември! Ще имате възможност да ги чуете и да се запознаете с тях на много достъпна цена! Така накратко може да се опишат двете събития, които предстоят в София и Пловдив съответно на 21 ноември и 23-24 ноември.
Защо горещо препоръчваме да не ги пропускате, ако сте лидер или сте специалист, свързан с управлението на хора? Вече почти всички сме се убедили от опита си, че традиционните управленски практики не подхождат на бизнеса на новото време, движен от бързи промени, изискващ висока иновативност и създаване на позитивни преживявания за клиентите и за служителите. А младите поколения са направо „алергични“ към традиционните модели за управление и не се задържат дълго във фирми, които ги прилагат, дори и при получавани високи заплати и много „глезещи“ придобивки? Но с какво да ги заменим тогава?
Какво наистина работи на практика? Как да осигурим висока иновативност и дисциплина едновременно? Как да бъдем открити и прозрачни без да заплашим конкурентоспособността ни? Как да бъдем разбиращи и отворени към потребностите на служителите ни без да рискуваме да ни се „качат на главата“? Можем ли да повишим мотивацията и ангажираността им без да наливаме още и още пари във високи заплати и допълнителни придобивки? На всички тези въпроси ще получите отговори от хора, които са минали през практическото прилагане на модерни практики, основани на реално мотивиращи фактори (не са тези, които си мислите!), експериментирали са с така модерните лийн и аджайл (включително в IT фирми, банки, производствени компании) и са разбрали кои практики водят до щастливи клиенти, доволни служители и отлични печалби за компаниите им едновременно!
По долу ще намерите по-подробна информация за темите и лекторите на събитията.
Основното събитие е конференцията Reinventing Organizations: Управленски практики за успех, която се провежда за трети път в България, като тази година ще бъде на 23 и 24 ноември в хотел Империал в Пловдив. Наред с ключовия лектор Пол Хер от САЩ, ще има лектори от Великобритания, Швейцария, Белгия, Финландия и България. Сайтът на конференцията е http://2018-bg.reinventingorganizations.eu/ Във Фейсбук конференцията е обявена тук: https://www.facebook.com/events/1967041036688987/
Като съпътстващо събитие Пол Хер ще проведе и семинар на 21 ноември в София, в хотел Хемус. Темата на семинара ще бъде „Кодът на мотивацията – какво наистина работи?“ Събитието е обявено във Фейсбук тук: https://www.facebook.com/events/322040878595352/
Организатори и на двете събития са Асоциацията за иновативен мениджмънт STOOS Network Bulgaria и пловдивския Limacon Event Center.
Пол Хер
Как да създадем ангажиращо работно място, което привлича и задържа таланти
Пол Хер е известен автор, лектор, изследовател и експерт по управление на хората. След задълбочено изследване на социално и неврологично ниво той разкрива „кода“ на мотивацията и го публикува в книгата си “Primal management”. Тя излиза едновременно с книгата „Мотивирани (Driven)” с автори от Харвард, където която е представен т.н. 4D модел на мотивацията. Моделите в двете книги са почти идентични и се считат от специалистите за най-точно и пълно обясняващи сложната тема за мотивацията. Предимството на Пол Хер е силната му практическа ориентация и реално прилагане на модела за подобряване на ангажираността в множество организации – производствени компании, ИТ фирми, банки и др. С промени, които не са свързани с увеличаване на заплати или придобивки, той успява да промени културата в тези организации, така че тя да привлича и задържа таланти. Книгата му има награда от American Management Association.
По време на семинара „Кодът на мотивацията“ в София на 21 ноември той ще представи 4D модела и как е бил приложен в някои организации, предимно в ИТ сферата и банковия сектор. На конференцията в Пловдив на 23-24 ноември, фокусът на Пол ще бъде и върху производствените предприятия.
Джон Стайфи
Независимост: По-добър начин на живот и работа
Джон Стайфи е един от основателите на международната СТООС мрежа. Той има опит като бизнес консултант, коуч, обучител и публичен лектор. През последните 20 години прилага невронауката в коучинга и обучението на хора. Преди това се е занимавал с предприемачество, продажби, управление на продажби, оперативен мениджмънт, бизнес мениджмънт и търговия. Интересът на Джон към Гъвкавостта (Agility) се провокира от проекта за само-устойчивост, който той инициира в Google в Цюрих. Според него фокусът на невронауката трябва да е върху това да помогне хората да станат по-независими и да имат по-добър начин на живот чрез подобряване на продуктивността им у дома и в работата. Едно от най-големите предизвикателства към нашата независимост е връзката ни със средата, която ни заобикаля.
Йохана Пистинен
Лидерството като услуга
Йохана е директор в отдела „Хора и операции“ във Vincit, Финландия – IT компания с близо 400 служители, която през 2016 г. спечели титлата „Най-добър европейски работодател на годината“ и три пъти бе избрана за най-доброто работно място във Финландия. Йохана е страстен лидер и стратег. Тя играе ключова роля в разработването на лидерската програма на компанията LAAS – Лидерството като услуга. Това е уникален, персонално ориентиран лидерски модел, който води до силно доверие и високо ниво на ангажираност в компанията.
Ренета Василева
Привличане и задържане на дигиталните поколения – Милениуми и Поколение Z
Ренета е бизнес консултант и коуч в областта на развитието на човешките ресурси. Специализирана в предоставянето на анализи и уникални инструменти за оценка и развитие на бизнеса. Методи с доказани резултати повече от 25 г. Ренета предоставя междуфирмени и „1-1“ курсове за развитие на мениджъри, лидерство, продажби и ефективна комуникация. От 3 г. част от международната група OSM International Group, консултантска компания базирана в САЩ, с офиси в Европа, Латинска Америка, Азия и Русия.
Дебра Кори
Как да разбием митовете за ангажираността на служителите
Дебра има 30-годишен опит в областта на човешките ресурси, заемала е ключови позиции в компании от Fortune 500 като Gap, Quintiles и Honeywell. Тя е експерт по комуникация със служителите и управление на възнагражденията. Нейни екипи са спечелили множество награди за свои иновативни решения, а през 2012 г. Дебра е обявена за „Employee Benefits Professional“. Първата й книга „Ефективна комуникация в сферата на човешките ресурси“ бе публикувана през 2015 г. Тя е преподавател на WorldatWork и говори на
конференции по целия свят за системите по отчитане на приноса и фирмената култура.
Ивана Ганчева
Дали да остана или да направя промяна?
Ивана Ганчева е организационен каталист в Ocado Technology, световен лидер в дигитални решения за ритейла, използващи изкуствен интелект, роботи, облачни технологии и Internet of Things. Тя има богат опит по аджайл и лийн методологии и практики и като разработчик, консултант, проектен мениджър, научен изследовател и независим организационен коуч, работещ както с утвърдени компании, така и със стартиращи фирми. Тя също така е лектор и организатор на конференции и събития в Европа, фокусирани върху лидерство, предприемачество, аджайл и учещи се организации, като насърчава изграждането на общности и сътрудничеството.
Йордан Ламбрев
Предизвикателства пред внедряване на Lean-методите в българската индустрия
Йордан Ламбрев е управител най-голямата фабрика за ски в света, разположена в Чепеларе, България, с над 700 човека персонал. След приобщаването на фирмата в структурата на „Амер Спортс Корпорация“, той ръководи трансформацията на фабриката от класическа производствена структура от края на ХХ-ти век в стройна и бързо реагираща организация, способна да отговори на бързо променящото се търсене и нужди на клиентите. В резултат на отличните резултати в началото на 2018 г. фирмата стартира ново производство и наема още около 100 човека за новия продукт високо технологични карбонови шини за велосипеди.