Здравейте, приятели!
Отново в СОФИЯ с едно изключително интересно събитие и с още по-интересен лектор!

Събитието ни в СОФИЯ за всички в сферата на управлението на 29 ноември е изключително интересно, с лектор от световна величина! Многобройни изследвания сочат, че емоционалната връзка със служители и клиенти е най-важния фактор, определящ стойността на организацията. Същевременно е и най-подценяван. Знаем, че „културата изяжда стратегията за закуска“, затова истинските промени започват с културна промяна в организацията на всички нива. Затова е и толкова важна темата, на събитието:

ГОЛЕМИЯТ ПРОПУСК: ПОДЦЕНЯВАНАТА СИЛА НА ЕМОЦИИТЕ В ОРГАНИЗАЦИИТЕ

  • Кои са най-важните емоции в клиентското преживяване и кои са най-важни за служителитe?
  • Как ключът за създаване на конкурентно предимство в бъдеще е комбинирането на поведенческата наука с данните (Big Data) и изкуствения интелект (AI) и технологиите?

На тези въпроси ще отговори Жечо Добрев, международно признат експерт по управление на клиентското преживяване и поведенческа наука с над 15 години опит като мениджмънт консултант. Той беше близо 10 години консултант към британската фирма Beyond Philosophy – водеща в света в областта на клиентски и служителски преживявания (Customer Experience & Employee Experience). Той е автор на новоиздадената книга „The Big Miss: How Organizations Overlook The Value of Emotions“ (Business Expert Press, 2022). Работил е с много от най-известните организации в света подпомагайки техните усилия да подобрят своето клиентско преживяване, включително American Express, FedEx, Caterpillar, Heineken, Pfizе, Maersk, и много други, консултирайки и водейки семинари в САЩ, Европа, Средния Изток и Австралия.
В момента Жечо е партньор в Human2outcome, които наскоро бяха наградени с приза “Компания за образователни услуги на годината” от списание Предприемач (Entrepreneur Middle East). Освен това, Жечо е основател и управител на CustomerExperience.bg.

Жечо Добрев беше близо 10 години лектор към Beyond Philosophy – една от водещите в света консултантски фирми в областта на клиентски и служителски преживявания (Customer Experience & Employee Experience). Автор е на книга в областта, поръчана и издадена от реномирано британско издателство за бизнес литература. Жечо е изключително компетентен и въздействащ лектор. Не пропускайте този шанс да го чуете!

Кога: 29.11.23, 18:30
Къде: Конферентна зала на издателство Сиела, СОФИЯ , бул. „Владимир Вазов“ 9
Регистрация задължителна: https://forms.gle/sVAcKTfodWZ2roZ48

Вход: дарение

п.с. Доведете и приятели !